28 Şubat 2006

Mesleki İngilizce-1 Ders Programı

DERSİN AMACI: Bu derste, öğrencilerin, eğitim, öğretim, öğrenme kavramlarıyla ilgili Türkçe sözcüklerin İngilizcelerini öğrenmeleri, bu alanlardaki araştırma ve makaleleri okuyup anlayacak, Türkçeye çevirecek düzeye gelmeleri amaçlanmaktadır.

Dönem Planı

Hafta – Tarih

Etkinlik

1 20 Şubat

Dersin tanıtımı
Öğrenci beklentilerinin tartışılması

2 27 Şubat

Giriş bilgilerini ölçmek sınav

Sınav sorularının yanıtlanması

Ödev-1 Learning theories

3 1 Mart

Ödev-1’in tartışılması

Yeni parça – tercüme

Ödev-2 Instructional Methods

4 8 Mart

Ödev-2’nin tartışılması

Yeni parça – tercüme

Ödev-3 Instructional Design

5 15 Mart

Ödev-3’ün tartışılması
Yeni parça – tercüme
Ödev-4 Developing instructional materials

6 22 Mart

Ödev-4’ün tartışılması
Yeni parça – tercüme
Ödev-5 Curriculum, objective behaviour,...

7 29 Mart

Ödev-5’in tartışılması

Soruların (varsa) yanıtlanması

8 5 Nisan

Vize-1

9 12 Nisan

Vize-1’in yanıtları

Grupların oluşturulması – Her gruba bir parça (ödev-6) - yarım saat çalışma (çeviri) Instructional Technology

10 19 Nisan

Grupların çevirilerini sunmaları, tartışma

11

26 Nisan

Sunum konularının dağıtılması Diffferent texts for each group

(Distance learning, e-post projects, active learning, coop. learning, e-learning..)

12 3 Mayıs

Vize-2 haftası – ders yok...

13 10 Mayıs

Sunumlar (Vize-2 yerine geçecek)

14 17 Mayıs

Sunumlar (Vize-2 yerine geçecek)

15 24 Mayıs

Sınıfta çeviri çalışması Computer-Assisted Instruction

16 31 Mayıs

Özet ve Dersle ilgili Görüşlerin Alınması

ÖLÇME-DEĞERLENDİRME

Ölçüm Aracı

Yıl Sonu Notuna Etkisi

Ödevler (6 ödev x 4 puan)

%24

VİZE-1 (Yazılı sınav)

%18

VİZE-2 (sunumlar)

%18

FİNAL (Yazılı sınav)

%40

Toplam: 100

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.